• Servisným partnerom MAN roku 2021 na Slovensku sa stala spoločnosť BCI – S&T, s. r. o.
  • Otváracia doba: Po-Pi: 7,00 – 16:00, So: po dohode

Servisný partner MAN 2021

Servisný partner roku 2021 Súťaž, ktorú organizuje zastúpenie spoločnosti MAN v Českej republike a na Slovensku, má nových víťazov.

V rámci súťaže Servisný partner roku sa hodnotí úroveň poskytovania služieb zákazníkom jednotlivými autorizovanými servisnými partnermi MAN, ktorých je v Českej republike 21 a na Slovensku 6. V servisnej sieti MAN sú okrem toho aj 2 vlastné centrá mníchovského výrobcu v Čechách a bratislavské stredisko MAN Truck & Bus Slovakia s.r.o., ktoré sa však súťaže nezúčastňujú.

Servisným partnerom roku 2021 na Slovensku sa stala spoločnosť BCI – S&T, s. r. o., ktorá sídli v Žiline – Považskom Chlmci. Je to tradičný autorizovaný servis značky MAN v Slovenskej republike (prvú koncesionársku zmluvu podpísal v roku 1999), ktorý v minulosti už získal ocenenie Servis roka 2008  a 2013  za výbornú spoluprácu a aktuálne víťazstvo v súťaži o najlepšie služby je ďalším výsledkom systematickej práce s ľuďmi.

bci-st

Najúspešnejšie kolektívy v súťaži Servisný partner roku 2013 získali aj atraktívne ceny: Kredit na školenia v akadémii MAN a zájazd pre pracovníkov servisu na Ligu majstrov do Mníchova. Na snímke sú (zľava doprava) reprezentanti vedenia žilinského autorizovaného servisu BCI – S&T, s. r. o. Ján Križan a Martin Belan, manažér popredajných služieb Roman Svatek z MAN Truck & Bus Czech Republic a Jochen Modl, konateľ spoločnosti MAN Truck & Bus Slovakia.

[

Servisný partner roku 2021 Súťaž, ktorú organizuje zastúpenie spoločnosti MAN v Českej republike a na Slovensku, má nových víťazov.

V rámci súťaže Servisný partner roku sa hodnotí úroveň poskytovania služieb zákazníkom jednotlivými autorizovanými servisnými partnermi MAN,

Servisným partnerom roku 2021 na Slovensku sa stala spoločnosť BCI – S&T, s. r. o., ktorá sídli v Žiline – Považskom Chlmci. Je to tradičný autorizovaný servis značky MAN v Slovenskej republike (prvú koncesionársku zmluvu podpísal v roku 1999), ktorý v minulosti už získal ocenenie Servis roka 2008  a 2013  za výbornú spoluprácu a aktuálne víťazstvo v súťaži o najlepšie služby je ďalším výsledkom systematickej práce s ľuďmi

id=”2099″]